Ո՞րն է ճիշտը. արագաչափերի և տեսախցիկների գործունեությունը դադարեցնելու հետեւանքները. Armlur.am

ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն օրեր առաջ կառավարության նիստում հայտարարեց, որ նպատակահարմար է համարում ժամանակավորապես դադարեցնել արագաչափ սարքերի եւ տեսախցիկների գործունեությունը: Նա հանձնարարեց արդարադատության նախարար Արտակ Զեյնալյանին եւ ՀՀ ոստիկանապետ Վալերի Օսիպյանին առաջիկայում քննարկումներ անցկացնել այս թեմայի շուրջ:

«Պետք է մտածել արագաչափերի, տեսախցիկների գործունեության հետագա արդյունավետության մասին, կարծում եմ, նպատակահարմար կլինի ինչ-որ մի ժամանակաշրջանում, եթե կա այդպիսի օրենսդրական հնարավորություն, եթե չկա, մտածել այդ օրենսդրական հնարավորության մասին, դրանց գործունեությունը ժամանակավորապես դադարեցնելու կամ կասեցնելու մասին:

Մարդկանց անընդհատ տուգանելու մոլուցքը պետք է շատ արագ կանգնեցնել: Առնվազն պետք է այդ պրակտիկան դադարեցնենք, երբ հոծ գծեր շոշափելու համար մարդկանց տուգանում են: Ես կարծում եմ, որ այնտեղ հսկայական տուգանքներ կան կուտակված, որոնք մարդիկ չեն վճարել, ենթադրվում է՝ դրա հնարավորությունը չունենալու պատճառով»,- կառավարության  նիստին հայտարարել է վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը:

Հետևեք մեզ Տելեգրամում՝ t.me/lurer4news

Նա միաժամանակ առաջարկել է մեխանիզմներ մշակել կուտակված պարտքերը ներելու մասին: Վարչապետի այս հայտարարության շուրջ «Ժողովուրդ» օրաթերթը զրուցեց նաեւ «Վարորդի ընկեր» ՀԿ համահիմնադիր Սերգեյ Ղահրամանյանի հետ: Նա «Ժողովուրդ» օրաթերթի հետ զրույցում կարծիք հայտնեց, որ արագաչափ սարքերի եւ տեսախցիկների գործունեությունը ոչ թե պետք է դադարեցնել ամիսներով, տարիներով, այլ մեկ շաբաթով, ապա գործարկել: «Բայց այդ ընթացքում ճանապարհային ոստիկանությունը լուրջ գործունեություն պետք է ծավալի փողոցային պայմաններում, որպեսզի վարորդները խախտումներ չանեն»,- նկատեց Ս. Ղահրամանյանը:

Մյուս կողմից` մասնագետը համոզված է, որ խախտումների մի մասը պայմանների անբարենպաստության պատճառով է` փոսեր, դիտահորեր, թերի, կրկնակի գծանշումներ, ծառերի, թփերի, գովազդային վահանակների հետեւում չերեւացող լուսացույցներ եւ այլն: «Իրականում արագաչափերի տուգանքները արդյունք են ճանապարհային երթեւեկության նշանների բացակայության եւ երբեմն նաեւ սխալ տեղադրության, որովհետեւ դրանց մեծ մասը խորհրդային ժամանակներից են մնացել:

Թերի, կրկնակի, հին գծանշումներ կան, որոնց պատճառով վարորդը խճճվում է: Այսինքն` երբ նման թերությունները վերացվեն, ապա խախտումների ահռելի մասը կվերանա: Չէ՞ որ մարդկանց տուգանում են խաչմերուկից, հետիոտնային անցումից 5 մետր հեռավորություն չպահպանելու համար, բայց որեւէ տեղ այդ հինգ մետրը երբեւիցե չի ապացուցվել»,- «Ժողովուրդ» օրաթերթի հետ զրույցում ասաց Սերգեյ Ղահրամանյանը:

Հետևեք մեզ Տելեգրամում՝ t.me/lurer4news

Բայց եթե հավատանք ՀՀ ճանապարհային ոստիկանության տարբեր պաշտոնյաների շուրթերից հնչած հայտարարություններին, ապա արագաչափերի գործարկումը նվազեցրել է ճանապարհատրանսպորտային պատահարների թիվը: Մինչ այդ «Ժողովուրդ» օրաթերթը ՀՀ ազգային վիճակագրական ծառայությունից տեղեկացավ, որ ճանապարհատրանսպորտային պատահարների թիվը 2012 թվականից (հենց 2012 թվականից են ՀՀ տարածքում գործարկվել արագաչափ սարքերը) մինչեւ 2016 թվականը ներառյալ գնալով նվազել է:

Միայն 2013 թվականին 2012 թվականի համեմատ դրանց թիվը զգալի ավելացել է. օրինակ` 2012 թվականին ՀՀ-ում գրանցվել է ճանպարհատրանսպորտային պատահարների 960 դեպք, իսկ 2013-ին՝ 1050, 2014-ին՝ 847, 2015-ին՝ 845, 2016-ին՝ 700 դեպք: Ի դեպ` ճանապարհատրանսպորտային պատահարներից մահացու ելքով 2012 թվականին ՀՀ-ում գրանցվել է 183 դեպք, 2013-ին՝ 196, 2014-ին՝ 181, 2015-ին՝ 227, 2016-ին՝ 175:

Նշենք, որ արագաչափերի վերաբերյալ պայմանագիրը գործում է մինչեւ 2036 թվականը: Չնայած սրան՝ «Վարորդի ընկեր» ՀԿ համահիմնադիրը «Ժողովուրդ» օրաթերթին փոխանցեց, որ 2011 թվականից մինչեւ 2016 թվականի սեպտեմբերի վերջ արձանագրված բոլոր «խախտումները, տուգանքները, արձանագրությունները եղել են ապօրինի»:

Մեր հարցին, թե վարչապետի հայտարարությունը արագաչափ սարքերի, տեսախցիկների գործունեությունը ժամանակավորապես դադարեցնելու վերաբերյալ արդյոք իրենից կարող է վտանգներ ներկայացնել, մասնագետը արձագանքեց. «Երբ վարչապետը այդ հայտարարությունն արեց, հանձնարարականը տվեց, շատ վարորդներ դիմեցին մեր ՀԿ, որպեսզի փորձենք մեր առաջարկությունները ներկայացնել, նաեւ որպեսզի չդադարեցվի:

Եթե թեկուզ դադարեցվի ինչ որ անհայտ ժամանակով, այնուամենայնիվ կարգապահ վարորդը իրեն օրինապահ քաղաքացի կդրսեւորի, իսկ անկարգապահները էլ ավելի շատ անկարգապահություններ կանեն, ինչի արդյունքում կտուժեն կարգապահ վարորդները, որովհետեւ վթարներ կառաջանան՝ իհարկե բարդ հետեւանքներով նաեւ»:

«Վարորդի ընկեր» ՀԿ ներկայացուցիչը վստահ է, որ տեսախցիկները որոշակի ձեւով սանձում էին անկարգապահներին: Նրա կարծիքով` եթե դադարեցվի դրանց աշխատանքը, ապա իրավիճակը վերահսկողությունից դուրս կգա: «Կարծում եմ, որ շատ վատ կանդրադառնա:

Հիմա մենք անհանգստացած ենք, եւ «Վարորդի ընկեր» ՀԿ-ն եւս կդիմի արդարադատության նախարարին, որպեսզի մեր առաջարկները փորձեն ինչ-որ չափով հաշվի առնել: Քանի որ նոր կառավարություն է, եւ բոլորս լիահույս ենք»,- նկատեց մեր զրուցակիցը: Սյունէ Համբ

Armlur.am

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով