Օդանավակայանի հին մասնաշենքը քանդելու հարցը` օրակարգում

«Արմենիա միջազգային օդանավակայաններ» ՓԲԸ-ի կողմից ՀՀ քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչությանն է ներկայացվել Երեւանի «Զվարթնոց» եւ Գյումրիի «Շիրակ» օդանավակայանների 2018-2022թթ. համար «Մաստեր պլանը» հաստատելու մասին առաջարկ:

Նշենք, որ «Զվարթնոց» եւ «Շիրակ» օդանավակայանների` 2018-2022թթ. «Մաստեր պլանը» դիտվում է որպես գործող փաստաթղթեր, որոնք պարբերաբար ենթարկվում են վերանայման յուրաքանչյուր 5 տարին մեկ: Դրանց հիմնական նպատակն է ուսումնասիրել օդանավակայանում հնարավոր հետագա զարգացումներն ու փոփոխությունները: ՀՀ կառավարության ու «Կորպորասիոն Ամերիկա Ս. Ա.» ընկերության միջեւ 2001թ. դեկտեմբերի 18-ին ստորագրված կոնցեսիոն պայմանագրի կոնցեսիոների կողմից «Մաստեր պլանը» թարմացվելու է հինգ տարին մեկ անգամ` ընդգրկելով դրա մեջ երեսնամյա կառավարման ժամկետը:

«Ժողովուրդ» օրաթերթը տեղեկացավ, որ ներկայացվող «Մաստեր պլանով» նախատեսվում է կատարել շուրջ 38.2 մլն դոլարի ներդրումներ, որի արդյունքում նախատեսվում է օդանավակայանի թողունակությունը համապատասխանեցնել ուղեւորահոսքի նախատեսվող աճին, վերանորոգել վազքուղինեը, բարելավել անվտանգության մակարդակը եւ համապատասխանեցնել միջազգային նոր ստանդարտներին:

Բացի այդ` «Ժողովուրդ»-ը պարզեց, որ դեռեւս օրակարգում է «Զվարթնոց»-ի հին շենքը քանդելու մտադրությունը: Բայց այն կիրականացվի միայն օդանավակայանի նստեցման հատվածի ընդլայնման նոր նախագիծը կառավարությանը ներկայացնելուց եւ քաղաքապատերանի կողմից քանդման հետագա թույլտվությունից հետո:

Խոսքը կլոր մասնաշենքի մասին է, որի քանդման մասին տեղեկությունը մեծ աղմուկ է բարձրացրել ճարտարապետների մոտ: Նրանք դեմ են ժամանակին Երեւանի սիմվոլներից մեկը համարվող այդ կառույցի քանդմանը: Ուշագրավ է, որ 2013թ. Տիգրան Սարգսյանի կառավարությունը հաստատել էր երկու օդանավակայանների մասով 2013-2017թթ. «Մաստեր պլանը», որով նախատեսված էր իրականացնել 102 մլն դոլարի ներդրում: Այդ ժամանակ եւս «Մաստեր պլանում» ներառված է եղել կլոր մասնաշենքի քանդումը, սակայն ՀՀ նախկին վարչապետ Տ. Սարգսյանը դիմել էր կոնցեսիոներին, որպեսզի եւս մեկ անգամ քննարկվեր կլոր մասնաշենքի քանդումը: Փաստորեն, այդ մտադրությունը դեռ դուրս չի եկել օրակարգից:

Ինչ վերաբերում է Գյումրիի «Շիրակ» օդանավակայանին, ապա այնտեղ նախատեսվում են իրականացնել կառամատույցի վերանորոգման աշխատանքներ: Վերանորոգումից հետո նշված կայանատեղիներում հնարավոր կլինի ապահովել պայմաններ «Էյրբաս Ա-320» եւ «Բոյինգ Բ757-200» տեսակի օդանավերի շահագործման համար: Ծածկը վատ վիճակում է, ունի բազմաթիվ ճաքեր, ֆիքսացիան չի համապատասխանում պահանջներին:

Հուսանք` ՀՀ կառավարությունը, բացի «Մաստեր պլանը» հաստատելուց, ուշադրության կարժանացնի նաեւ նոր ավիափոխադրողների ներգրավման հարցը: Ի վերջո, «Տարոն Ավիա» ընկերությունն այս տարվանից դադարեցրել է իր գործունեությունը` պատճառաբանելով, որ չի դիմանում ռուսական «Պոբեդա»-ի մրցակցությանը: Ու չնայած նրանց բարձրացրած խնդրին` կառավարությունը դեռ որեւէ լուրջ քայլ չի ձեռնարկել հարցը լուծելու ուղղությամբ:

 

 

armlur.am

Շատ նուրբ տեքստով ԱՀԿ-ն ասում է , որ այն երկրները , որոնք ընդունել են Լանզարոտի կոնվենցիան , առանց ծնողի համաձայնության կարող են երեխային պատվաստել

18.09.2020

«Ողջ աշխարհը ցնցված է։ Լուկաշենկոն ծնկաչոք շնորհակալ է։ Նիկոլը նրան մտցրեց Եվրոպա». Արփինե Հովհաննիսյան

16.09.2020

Վայ, Նիկոլ, Նիկոլ, էս ինչով ես զբաղված, էս ուր հասար, մինչ դու հավի խորովածով ու «Յաշիկի» մանկական հիվանդությամբդ ես տառապում.Մարգարիտ Եսայան

16.09.2020

Ոստիկանները թույլ չտվեցին հանրահավաքի մասնակիցներին այրել ԼԳԲՏ-ի դրոշը, նրանք պատռեցին այն.Tert.am

19.09.2020

Մարդ երկու տարի է վարչապետ է աշխատում ու նոր է պարզում, որ Ադրբեջանը սխալ էր,իսկ մենք` ճիշտ.Էդուարդ Շարմազանով

16.09.2020

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով